미술조각Gallery

[스크랩] Beautiful Girl - Luis de la Fuente

P a o l o 2008. 4. 26. 13:04



 

Luis de la Fuente

 

Ensimismada

 

 

아름다운 그대여, 그대가 어디 있든지
난 당신을 보았을때 알았어요
당신이 문을 열고 들어 왔을 때
난 알았어요..내가 다시 사랑을 하게 되리라는 걸
오랜 시간이 흐른 후에
내가 다시 사랑을 하게 될거라는걸

You said "hello" and I turned to go
But something in your eyes left my heart beating so
I just knew that I'd love again after a long, long while
I'd love again.
당신이 안녕이라고 말했어요
그리고 난 가려고 돌아섰어요
그렇지만 당신 눈을 보는 순간
나의 가슴이 두근거렸어요
난 그냥 알아버렸어요
내가 다시 사랑하게 되리라는 걸
오랜 시간이 흐른 후에
내가 다시 사랑하게 될거라는걸

Refrain : It was destiny's game
For when love finally came on
I rushed in line only to find
That you were gone.
그건 운명의 장난이었어요
마침내 사랑이 내게 왔지만
당신을 찾기 위해..서둘러 달려갔을 땐
당신은 이미 가고 없었어요

Whenever you are, I fear that I might
Have lost you forever like a song in the night
Now that I've loved again after a long, long while
I've loved again.
당신이 어느 곳에 있든지
당신을 영원히 잃게 될까봐 두려워요.
빛을 잃은 노래처럼
지금 난 다시 사랑을 해요
오랜 시간이 흐른 후에
난 다시 사랑을 해요

*Repeat Refrain

Beautiful girl, I'll search on for you
'Til all of your loveliness in my arms come true
You've made me love again after a long, long while
In love again
And I'm glad that it's you
Hmm, beautiful girl
아름다운 소녀여..난 당신을 찾을거에요
당신의 모든 사랑스러움이
내 품안에서 실현될 때까지
당신이 나를 다시 사랑하게 만드는군요
오랜 시간이 흐른 후에 나는 다시 사랑을 하네요
그리고 난 기뻐요 그 사람이 당신이라서
음,,,아름다운 그대여



 

 Intimidad

 

 

 1

 

 

 2

 

 

 3

 

 

 4

 

 

 Intimidad, espalda

 

 

 Crisalida

 

 

 Para ti

 

 

 Rosas y plata

 

 

 Rosas y blancos

 

 

 Rosas sobre mantón de Manila

 

 

 Granadas

 

 

Queda la luz

 

 

 Inocente competencia

 

  Beautiful Girl - Jose Mari Chan

 

 

  

 
2008.4.25.carlas
 

 

 

출처 : ♣ 이동활의 음악정원 ♣
글쓴이 : carlas 원글보기
메모 :